Den 02.01.2014, skrev Arnhild Jacobsen Lygre:

Hei!
 
Jeg er rørt og glad for det dere gjør for meg, og som forhåpentligvis også vil komme andre tilgode.
 
Man føler seg nokså maktesløs når det ikke hjelper med innsigelser av noe slag, og får slikt søppel i fanget. Aktører i bransjen gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å opptre på denne måten.

Om jeg på mandag bare hadde betalt fakturaen for å få saken ut av verden, hadde jeg aldri startet en samtale med hverken aktøren eller andre som ville selge annonsering senere.

 For min del vil det å bare legge på røret bli min måte å møte telefonsalg på.
 
Jeg takker så hjertelig for at det finnes et firma som Trygg Handel.


Den 27.01.2014, skrev Arnhild Jacobsen Lygre:

Hei igjen,

Når vi nå er kommet til slutten av januar og det ikke er kommet flere truende krav
fra aktøren, tenker jeg at de har gitt seg.

Grunnen til det er i så fall Trygg Handel og en utrolig og uvurderlig hjelp, som jeg ikke hadde
drømt om fantes.
 
Tusen tusen takk!!!

Mvh
Arnhild Jacobsen Lygre